1402-09-13 14:08
441
0
87735
آمارهایی که بوی امیدآفرینی می‌دهد؛

بهشت معلولان گلستان در ۵۸۰ واحد مسکونی

این روزها که معضل خانه‌دار شدن آرزوی خیلی از مستاجران است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان ۵۸۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو عضو معلول احداث کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مسکن و رهایی از روزهای بی‌خانمانی اگرچه دغدغه بسیاری از خانواده‌هاست اما این مسئله برای معلولان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که وضعیت آنها خاص بوده و برای داشتن این امر حیاتی و آن هم در شرایط کنونی و گرانی، غیر ممکن به نظر می‌رسد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان نیز تلاش کرده تا بار روانی تامین مسکن را تا اندازه‌ای از روی دوش معلولان بردارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه توجه به مطالبات معلولان سرلوحه کار ما است، گفت: تا کنون ۵۸۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول در استان گلستان تامین شده است.

سیدمحمد حسینی با اشاره به احداث ۳۲۰ واحد روستایی و ۲۶۰ واحد شهری برای معلولان گلستانی افزود: تلاش کردیم تا خانواده‌های معلول در حسرت مسکن نمانند.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ هم در راستای اجرای تفاهم‌نامه فی مابین سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ساخت ۷۸۰ واحد مسکونی روستایی در استان گلستان هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه تا کنون عملیات ساختمانی ۴۵۰ واحد آغاز شده است، گفت: به هر یک از واجدین شرایط این طرح از ۲۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و از ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.